Aşkımızın Görüntülenme Sayısı

15 Mayıs 2013 Çarşamba


Elinizdeki fırçayla beyninizin içine yumuşak dokunuşlar yaparak bu narin ve kıymetli tuvali tamamladınız.Yürekten söylüyorum ''Ben onu gerçekten seviyorum''.Bir gün bana tamamıyla (Ruhen kalben fikren madden)sahip olduğundan emin oluncaya kadar onu seveceğim ki bizim aşkımız ne kadar narin olsa da, ince uzun ve esnek bir ipek teli gibi sonsuza kadar taşıyıp yükümüzü uzayıp gidecek.Şimdi tam şu anda dalgalanan saçlarının arasında gezinen bir rüzgar , kalbi her attığında damarlarına ilerleyen
asil kan ve beni her düşündüğünde gözünün kıyısına takılıp kalan hüzün olmak isterdim beni içine hapsetsin isterdim.Bir gün birlikte yaşayacağımız yeri birlikte çizeceğiz biliyorum.En çokta onu hayallerimde seviyorum.
Bazen yoruluyor üzülüyoruz ama Ben Ona Resmen Aşığım...

1 yorum: